Home » Articole »

Despre ISACA

 

Cu mai mult de 95,000 membri în mai mult de 160 de ţări, ISACA ® – Information Systems Audit and Control Association (www.isaca.org) este un important furnizor mondial de cunoştinţe, certificări, comunitate profesională, suport pentru formare profesională în domeniul securităţii, guvernării şi serviciilor de asigurare IT şi tratare a riscurilor asociate sistemelor informaţionale.

Viziune:

Lider recunoscut la nivel mondial în domeniul guvernării, controlului şi asigurării IT.

Misiune:

Sprijinirea obiectivelor companiilor prin dezvoltarea, furnizarea şi promovarea cercetării, a standardelor, competenţelor şi practicilor eficiente de guvernare, control şi asigurare a sistemelor informaţionale şi tehnologiilor.

Fondată în 1969, ISACA sponsorizează conferinţe internaţionale, publică ISACA ® Journal şi dezvoltă standardele internaţionale pentru controlul şi auditul sistemelor informaţionale. De asemenea administrează renumitele certificări internaţionale Certified Information Systems Auditor™ (CISA®), Certified Information Security Manager® (CISM®), Certified in the Governance of Enterprise IT® (CGEIT®) şi Certified in Risk and Information Systems Control™ (CRISC™).

Certificările ISACA sunt acceptate şi recunoscute la nivel mondial. Ele combină realizarea trecerii unui examen cu recunoaşterea experienţei profesionale şi educaţionale, oferind credibilitate pentru a progresa în carieră. Certificările dovedesc că un angajat deţine ceea ce este necesar pentru a adăuga valoare organizaţiei. În fapt, multe organizaţii şi agenţii guvernamentale din întreaga lume recunosc sau solicită ca primă cerinţă de angajare certificări ISACA.

Studii independente evidenţiază în mod constant certificările ISACA printre cele mai utile si de impact certificări pe care un profesionist IT le poate deţine. ISACA oferă Business Model for Information Security (BMIS) şi IT Assurance Framework (ITAF). De asemenea dezvoltă şi actualizează în mod continuu cadrele de referinţă COBIT®, Val IT™ şi Risk IT, cadre ce îi ajută pe profesioniştii din domeniul IT şi pe liderii organizaţiilor să îşi îndeplinească responsabilităţile cu privire la guvernarea IT şi să aducă valoare organizaţiei.

Calitatea de membru ISACA oferă beneficii importante:

  • ISACA eLibrary — o colecţie completă a cărţilor publicate de ISACA /ITGI şi peste 350 de titluri suplimentare;
  • Reduceri de tarif pentru membri ce aplică pentru certificările CISA, CISM, CGEIT şi CRISC;
  • Reduceri de tarif la conferinţele şi sesiunile de instruire ISACA;
  • Webcasts şi e-Symposia;
  • Evenimente educaţionale şi prezentări ale Chapterului local;
  • Acces gratuit la ISACA Journal — revista bilunară a Asociaţiei;
  • @ISACA — acces la newsletter-ul bilunar al Asociaţiei;
  • COBIT Online — acces gratuit la funcţionalităţile de bază;
  • COBIT Quickstart — descărcare gratuită;
  • Download Center— acces gratuit doar pentru membri la materialele ISACA/ITGI;
  • Knowledge Center— acces exclusiv în comunitatea profesioniştilor domeniului;
  • Standarde — acces la standardele, procedurile şi ghidurile de audit ISACA;
  • Programe de audit şi chestionare pentru control intern;
  • Oportunităţi de cercetare.

ISACA ROMÂNIA a fost recunoscută încă din anul 2001, numărând în prezent peste 260 de membri, dintre care peste 130 certificați CISA, CISM, CGEIT sau CRISC.

ISACA ROMÂNIA doreşte să contribuie la creșterea gradului de conștientizare cu privire la necesitatea controlului și guvernării tehnologiilor informaționale în cadrul organizațiilor, prin promovarea educaţiei în rândul membrilor și non-membrilor. Scopul filialei din România a asociației este de a îmbunătăţi şi dezvolta abilităţile referitoare la audit, securitate și controlul sistemelor informaționale.

 

 

 
 
 
 

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

 
 

Leave a Comment

 

You must be logged in to post a comment.